.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور حداد عادل در بين نمازگزاران شهر گرگان

رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: وقتي كه در ايران خانمي به جرم قتل همسرش محاكمه و به قصاص محكوم مي‌‌شود تمام دستگاه‌ تبليغاتي غرب و حتي سياستمداران غربي دست به حمايت از اين زن زده و اين‌گونه دم از حقوق بشر مي‌زنند در حالي كه اهانت به اعتقادات يك ميليارد و 500 ميليون مسلمان را حقوق بشر نمي‌داند. 

به گزارش فارس ، حداد عادل ظهر امروز در بين نمازگزاران شهر گرگان، با محكوميت به اهانت به ساحت مقدس قرآن اظهار داشت: اين اقدام خشم همه مسلمانان ايران و ساير كشورهاي اسلامي را برانگيخت.
وي با بيان اينكه اين اقدام كه از سوي چند اوباش و انسان‌هاي پست صورت گرفت و با تبليغات زياد همراه بود، تصريح كرد: اين حركت زشت از چند زوايه قابل بررسي است كه مهم‌ترين آن بررسي از نظر منطقي و علمي است.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: واقعا هر آدم عاقلي از خود مي‌پرسد معني آتش زدن به يك كتب آسماني كه طرفداران بي‌شماري دارد، چيست؟
حداد عادل خاطرنشان كرد: علت آن اين است كه اگر دشمنان قرآن مي‌توانستند از طريق منطقي با قرآن حرف بزنند آن را آتش نمي‌زدند.
وي ادامه داد: آنها با اين حركت شرم‌آور ثابت كردند كه از نظر منطقي توان مقابله با قرآن را ندارند و اين از نشانه‌هاي قوت و قدرت قرآن مجيد است.
وي همچنين با اشاره به بررسي اين اقدام آمريكايي‌ها از نظر اخلاقي‌، اجتماعي و حقوقي گفت: اينكه به كتاب آسماني يك ميليارد و 500 ميليون مسلمان بي‌احترامي مي‌شود و احساسات اين خيل عظيم را پايمال مي‌كنند يك عمل بسيار زشت است.
رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: اين اقدام از سوي كشوري انجام مي‌شود كه ادعاي دفاع از حقوق بشر آن گوش فلك را كر كرده است.
حداد عادل افزود: وقتي كه در ايران خانمي به جرم قتل همسرش محاكمه و به قصاص محكوم مي‌‌شود تمام دستگاه‌ تبليغاتي غرب و حتي سياستمداران غربي دست به حمايت از اين زن زده و اين‌گونه دم از حقوق بشر مي‌زنند در حالي كه اهانت به اعتقادات يك ميليارد و 500 ميليون مسلمان را حقوق بشر نمي‌دادند.
وي اضافه كرد: وقتي از آنها نسبت به اين اقدام انتقاد مي‌شود مي‌گويند كه آزادي است ولي آيا آزادي فقط براي اهانت براي مسلمانان، اهانت به پيامبر عظيم شان (ص) است و چرا براي مسلمانان آزادي قائل نيستيد؟
وي همچنين با اشاره به جنبه‌هاي سياسي اين اهانت گفت: اين اقدام اهانت‌آميز آمريكايي‌ها موجب شد كه دشمني يك ميليارد و 500 ميليون مسلمان از اقدام‌كنندگان و حمايت‌كنندگان آن شده و متحد شدن مسلمانان جهان شده است.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه آمريكايي‌ها و غربي‌ها در روزگاري فعلي با بيداري اسلامي مواجه شدند، گفت: بيداري اسلامي به بركت انقلاب اسلامي و نهضت عظيمي كه امام خميني (ره) در سراسر كشور به راه انداخته موجب بيداري اسلامي در سطح جهان شده است.
حداد عادل افزود: بيداري اسلامي كه براساس تعاليم قرآني شكل گرفته دنياي غرب را به وحشت انداخته است.
وي ادامه داد: هم اكنون مسلمانان جهان با بيداري كه در سطح جهان ايجاد شده مي‌خواهند مسلمان باقي بمانند و امورات خود را به سبك اسلامي اداره كند.
وي اضافه كرد: مسلمانان جهان مي‌خواهند در همه جاي جهان اسلام حكومت اسلامي داشت و دين از سياست بدانند.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه بيداري اسلامي يعني خط بطلان بر جدايي دين از سياست است، گفت: مسلمانان با بازگشت به قرآن كريم، دست غربي‌ها را از منابع خود قطع و به دنبال استقلال همه جانبه هستند.
حداد عادل همه اين روشنگر و بيداري به بركت رجوع به قرآن كريم پديد آمد، افزود: اميدواريم به بركت بيداري اسلامي نابودي رژيم صهيونيستي را هر چه زودتر شاهد باشيم.
وي ادامه داد: راهپيمايي امروز مسلمانان در سراسر كشور كه نشانه اطاعت از مقام معظم رهبري و وفاداري به آرمان‌هاي امام راحل است كانون توجه و اميد مظلومان جهان است.
وي خاطرنشان كرد: دشمنان اسلام با اهانت به ساحت قرآن كريم تلاش دارند قداست اسلام را از بين ببرند.
حداد عادل گفت: مردم به لطف الهي، آگاه، بيدار و متحد هستند و غربي‌ها مطمئن باشند نتيجه نمي‌گيرند.
رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: چنين اقداماتي عليه اسلام نشات گرفته از اين است كه غربي‌ها بارها از قرآن سيلي خورده‌اند.
وي تصريح كرد: پيام روشن ملت ما به دشمنان قرآن اين است كه از 32 سال پيش تاكنون و به بركت بيداري كه در بين مردم ما ايجاد شده است با توسل به قرآن كريم از مسير اسلام خارج نخواهيم شد.
رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: دشمن نخواهد توانست با اين اقدامات خللي در اراده مردم ايجاد كند.
نمازگزاران شهر گرگان همزمان با سراسر كشور پس از اقامه نماز جمعه با انجام راهپيمايي اعتراض‌آميز، اهانت به قرآن كريم، كتاب هدايت مسلمانان از سوي عوامل استكبار جهاني را محكوم كردند.
در پايان مردم مومن گرگان با راهپيمايي و سردادن شعارهايي عكس‌العمل فوري سازمان‌هاي جهاني در قبال اين عمل ننگين را خواستار شدند.
در راهپيمايي که با حضور اقشارهاي مختلف مردم برگزار شد،‌ حداد عادل رئيس کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي، جواد قناعت استاندار گلستان، سيدرضا اکرمي نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، عبدالحسين ناصري نماينده مردم گرگان در مجلس معاونان استاندار حضور داشتند با سر دادن شعارهايي مجازات توهين‌كنندگان به قرآن كريم را خواستار شدند.
شركت كنندگان در اين راهپيمايي با فرياد الله‌اكبر و دادن شعارهايي چون مرگ بر اسرائيل، مرگ بر آمريكا، حضور ما در اينجا جنگ است با آمريکا، نداي هر مسلمان جانم فداي قرآن، سكوت هر مسلمان خيانت است به قرآن، كشيش آمريكايي مرگت باد مرگت باد، مراتب خشم و انزجار خود را از اقدام هتاكان به ساحت مقدس قرآن كريم اعلام كردند.
راهپيمايان همچنين حمايت خود از قرآن كريم و باورهاي ديني و مذهبي دين مقدس اسلام و ارزش‌هاي اسلامي را با پلاكاردهايي كه همراه داشتند، ابراز كردند.
در اين پلاكاردها شعارهايي همچون خورشيد پرتوان قرآن روز به روز بلندتر و درخشنده‌تر مي‌شود، استکبار جهاني بدانند نور قرآن خاموش شدني نيست و توهين به قرآن توهين به همه انبياست، نوشته شده بود.
راهپيمايان پس از طي مسير خيابان شهيد بهشتي در ميدان شهرداري اين شهرستان تجمع كردند و بيانيه سراسري در محكوميت عمل ننگين قرآن‌سوزي قرائت شد كه با فريادهاي الله‌اكبر شركت كنندگان به تاييد رسيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.